איך פוצח הצופן הסודי של התאים עם המוח ומה הקשר למערכת החיסון

רובנו יודעים מה זה פרוביוטיקה, שאלו החיידקים הידידותיים המאכלסים את המעיים שלנו.

כשאנו מדברים על המעיים כאתר המטרה של הפרוביוטיקה, אנו מתכוונים לפלורת החיידקים שבמעי המכונה מיקרוביום. מיקרוביום הוא ההגדרה לטריליוני המיקרואורגניזמים החיים בגופנו. אלו כוללים חיידקים, וירוסים, שמרים, פטריות ואורגניזמים זעירים אחרים. רוב החיידקים הללו חיים במעיים וליתר דיוק במעי הגס. לפחות 2 ק"ג ממשקל גופנו הם חיידקים. במספרים ההערכה היא בין 40 –ל- 100 טריליוני חיידקים (טריליון = 1,000 ביליון).

רוב החיידקים במיקרוביום אינם מזיקים, אבל יש גם כמה חיידקים די רעים הנקראים פתוגנים – מחוללי מחלות.

הפתוגנים יכולים לפלס את דרכם לתוך המעיים ובמקרים מסוימים, להוביל להפרעות עיכול, אנרגיה נמוכה, מערכת חיסון פגיעה ואפילו עלייה במשקל. החיידקים הפרוביוטיים מייצרים חומרים כימיים המונעים התפתחותם של החיידקים הרעים.

חומרים פעילים אלו נקראים פוסטביוטיקה.

רובינו כנראה מעולם לא שמענו על פוסטביוטיקה, אבל הפוסטביוטיקה שהיא החומרים הפעילים שמייצרים חיידקי הפרוביוטיקה, מוגדרת כדור הבא של הפרוביוטיקה. לא מדובר בחיידקים החיים אלא בחומר הפעיל, האנטיביוטיקה הטבעית שהחיידקים הטובים מייצרים כדי למנוע מהחיידקים הרעים לצמוח.

פרופסור א. מרווין זכה בפרס נובל לרפואה על גילוי האופן בו חיידקי המיקרוביום מתקשרים עם המוח התאים וה- DNA. מי היה מנחש שהפוסטביוטיקה, תרכובות פשוטות המיוצרות על ידי החיידקים הטובים במיקרוביום שלנו הן כל כך חיוניות כדי לייצר אנרגיה, לקבוע כמה אנרגיה לייצר, להגיד למוח שלנו באיזה מצב רוח אנחנו צריכים להיות. והכל מהשפה החדשה שהתגלתה של הפוסטביוטיקה.

אז הפוסטביוטיקה הזו באמת שפה. וגילוי הפוסטביוטיקה דומה לשבירת הקוד האניגמה במלחמת העולם השנייה. קוד האניגמה היה הקוד הגרמני, שבו כל תנועות הצבא הגרמני, היו מכוונות על ידי קוד בלתי ניתן לשבירה. יכולנו להאזין ולשמוע את הקוד, אבל הקוד היה כל כך מורכב ששנים עברו בניסיון לשבור את שפת הקוד הזה. ויש אפילו סרט מפורסם על קוד האניגמה.

לא ידענו איך לפרש את השפה עד הגילוי שכל כך מרגש בגילוי הפוסטביוטיקה.

הפוסטביוטיקה היא האנטיביוטיקה הטבעית שמונעת

מהחיידקים הרעים – הפתוגנים – מחוללי המחלות להתפתח.

פוסטביוטיקה היא תרכובות המיוצרות ע"י חיידקים הפרוביוטיים. פוסטביוטיקה קשורה למספר יתרונות בריאותיים של האדם. פוסטביוטיקה יכולה לחזק את מערכת החיסון למנוע החמרה במחלות עיכול  ולדכא אותות רעב, מה שעלול לתרום לירידה במשקל.

בעיקרון הדבר החשוב והנכון הוא, להאכיל את המיקרוביום ב פְּרֵה -ביוטיקה. והחיידקים הטובים, בתורם, ייצרו פוסטביוטיקה, אבל, אנחנו תמיד מחפשים דרכים להתייעל ולעשות קיצורי דרך מועילים וכך הגענו בעצם לפיתוח של POSTBIOTICS.

כמות הפוסטביוטיקה בכמוסה אחת, מקבילה לכמות המיוצרת ע"י טריליוני חיידקים פרוביוטיים.

 PLUS POSTBIOTICS  זוהי פורמולה המכילה את הפוסטביוטיקה עצמה כלומר את האנטיביוטיקה הספציפית שמחסלת את החיידקים הפתוגנים ובכמות עצומה שסוף סוף יש לה השפעה על חיזוק המערכת החיסון ומניעת התפתחות מחלות. כאן אין בעיית חיות או ספיגה, הכול נכנס…בנוסף, הכמוסה מכילה גם פְּרֵה-ביוטיקה. בכך אנחנו גם מאכילים את החיידקים הטובים וגם מחמשים את המעי בחומרים האנטיביוטיים שמונעים מהחיידקים הרעים להתיישב ולהתפתח.

ככול שנצרוך POSTBIOTICS וככל שנקבל יותר סיבים פְּרֵה -ביוטיים בתזונה החיידקים הטובים יפעלו טוב יותר בחיזוק משמעותי של מערכת החיסון, נירמול המשקל ושיפור עד העלמות המחלות האוטואימוניות.

יש לנו את כל הסיבות שבעולם לצרוך POSTBIOTICS.

כמוסה אחת ביום במשך לפחות 6 חודשים משפרת את המיקרוביום, מעלה את החיסוניות ומונעת תחלואה.

זוהי פשוט מ ה פ כ ה!

דילוג לתוכן